رضایت کاربران اپل بیشتر است یا سامسونگ؟

به گزارش خط رند ۹۱۲ در جدید ترین تحقیقات صورت گرفته میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از گوشیهای هوشمند موجود در بازار این کشور عرضه و انتشار یافته است.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، بر مبنای تحقیقات صورت گرفته در بین کاربران گوشیهای هوشمند در ایالات متحده آمریکا، کارشناسان و محققان به نتایج جدیدی دست یافته اند که نشان داده است رضایت کاربران گوشیهای آیفون با اندکی تفاوت از رضایت کاربران گوشیهای سامسونگ امسال میلادی بیش تر شده و سبقت گرفته است.
شاخص رضایت مشتریان آمریکایی (ACSI) نشان داده است که میزان رضایت مالکان و کاربران گوشیهای آیفون به صورت متوسط ۸۲ درصد بوده که نسبت به کاربران سایر برندهای گوشیهای هوشمند عدد بیشتری را نشان داده است. البته اپل و سامسونگ در این شاخص هم رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشتند بگونه ای که کاربران گوشیهای گلکسی ۸۱ درصد بوده است.
طبق گزارش وبسایت ۹to5mac، شاخص رضایت مشتریان پارسال نشان داده است که رضایت کاربران این دو برند رقیب هر دو ۸۱ درصد بوده ولی امسال اپل توانسته با یک درصد افزایش رضایت بیشتری را در بین کاربرانش ایجاد کند و از رقیب خود سامسونگ که همچنان با میانگین ۸۱ درصد بدون تغییر نسبت به سال قبل بوده، سبقت بگیرد.
اپل همینطور به لطف معرفی و عرضه سری جدید آیفون ۱۱ و امکانات پیشرفته و بهبود یافته آن، توانست فروش و رشد درآمدزایی قابل توجهی را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی کسب کند.
البته این در حالیست که در بین مدلهای مختلف موجود در بازار، میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از خریداری و استفاده از گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سایر رقبای خود بیشتر بوده و این گوشی با ثبت عدد ۸۵ درصد توانسته بیشترین میزان رضایت از عملکرد یک مدل خاص از گوشیهای هوشمند را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد.
طبق جدولی که در زیر آمده است، به نظر می آید که غیبت آخرین مدلهای پرچمدار اپل و سامسونگ در رده های برتر و نخست نشان می دهند که گوشیهای مذکور نتوانسته اند با عنایت به قیمت و زمان ارائه انتظارات کاربران را برآورده کنند.