امکان دورکاری کارمندان فیسبوک تا همیشه!

خط رند ۹۱۲: مدیرعامل شرکت فیسبوک اخیرا اعلام نموده تمامی کارمندان به جز آن دسته از افرادی که حضورشان الزامی است، امکان تمدید دورکاری تا همیشه را خواهند داشت.
به گزارش خط رند ۹۱۲ به نقل از ایسنا، مارک زاکربرگ موسس و مدیرعامل فیسبوک اخیرا در مصاحبه و گفتگویی از نحوه فعالیت کارکنان و پرسنل خود سخن گفته و شرایط کاری در دوران پسا کرونا را توصیف کرده است.
برمبنای گزارشی که در وب سایت زد دی نت آمده است، فیس بوک که بدون شک از بزرگترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می شود، اخیرا امکان دورکاری تمامی کارکنان در پرسنل خودرا تا همیشه تمدید کرده و تنها آن دسته از کارمندانی را که حضورشان در محل کار الزامی است به صورت شیفتی و گردشی به شعبه و مراکز فیسبوک فراخوانده است.
فیسبوک یکی از اولین شرکت های بود که برنامه و طرح دورکاری را برای کارمندان خود در زمان شروع گسترده و بحران پاندمی کرونا اعلام و بیان کرد.
پیش تر نیز اخبار های انتشار یافته حاکی از آن بود که کارمندان فیسبوک می توانند به انتخاب خود تا آخر سال جاری میلادی به فعالیتشان به صورت دورکاری ادامه دهند و این بدان معناست که ضرورتی ندارند آنها برای دریافت حقوق و سایر مزایای شغلی در محل کار خود حضور یابند و تنها کافیست تمامی کار و کارهای شغل خودرا از خانه و با بهره گیری از کامپیوتر های شخصی خود به صورت کامل و بموقع انجام دهند.

منبع: