معرفی ۳ مدل از قویترین ردیاب های ماشین در ایران

وب سایت جی پی اس کار یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های فروش و ارائه انواع مدل های ردیاب در سراسر ایران است که دستگاه های کاملا اورجینال از برند های معتبر داخلی و خارجی را ارائه میکند

جی پی اس خودرو یکی از جدیدترین مدل های دستگاه های تامین امنیت ماشین و ردیابی آنلاین و زنده ماشین است که جدیدا توی ایران هم بسیار مورد استفاده قرار میگیره، ردیاب خودرو مدل های متفاوتی داره از ردیاب های ثبات گرفته تا ردیاب های شارژی و ردیاب آهنربایی ( ردیاب مگنتی یا مغناطیسی ) که هر کدام مزیت و معایب خودش رو داره، ما در این مقاله قصد داریم ۳ مدل از بهترین و پرفروش ترین ردیاب های خودرو رو خدمت شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

ردیاب خودرو چیست؟

جی پی اس خودرو ( Car Tracker ) یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های عرضه شده برای تامین امنیت خودرو هاست، ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که با استفاده از ماهواره های موقعیت یاب جهانی (GPS) میتونه میتونه لحظه به لحظه موقعیت و مکان ماشین رو گزارش بده، و این اطلاعات در کنار هم قرار میگیره و در نهایت شما میتونید بصورت زنده و واقعی روی نقشه های ماهواره ای خودرو را ردیابی بکنید.

با اختراع GPS تغییر و تحولات عظیمی در زندگی بشر رخ داد، و دستگاه های متعددی با کاربرد های متعدد اختراع شد که در حوزه و صنایع مختلف انقلاب بزرگی به پا کرد، ردیاب ها یکی از دستاورد های مهم GPS در جهان است که مدل های متعددی همچون ردیاب شخصی ، جی پی اس خودرو، ردیاب حیوانات و… تولید شده است. ردیاب خودرو پیشرفته ترین مدل ردیاب در جهان است، این دستگاه ها به دلیل کاربرد خاص و پشتیبانی کردن از سنسورهای مختلف خیلی به درد بشر میخورن

 

امکانات و کاربرد جی پی اس خودرو

به جرات میشه گفت که امکاناتی که در GPS خودرو وجود داره در هیچ مدل از ردیاب ها نمی تونید پیدا بکنید، تازه میشه با اتصال سنسور هایی امکانات و قابلیت هاش رو زیاد کرد. ما میخواهیم به برخی از امکانات و قابلیت های ردیاب ماشین اشاره بکنیم، همراه ما باشید.

  • امکان ردیابی آنلاین و زنده از طریق وب سایت شرکت و اپلیکیشن موبایل ( اندروید و آی او اس )
  • قابلیت مشاهده داده های گذشته، مثلا مشاهده کنید یک ماه پیش ماشین شما کجا بوده و در کجاها تردد داشته
  • امکان خاموش کردن ماشین با گوشی موبایل
  • امکان باز و بسته کردن درب ماشین با گوشی موبایل
  • امکان قطع و وصل کردن برق ماشین با گوشی موبایل
  • مشاهده سرعت خودرو
  • امکان تعریف کردن منطقه مجاز برای رانندگی ( اگه ماشین از اون منطقه خارج بشه سریعا به شما پیامک هشدار میاد و بهتون اطلاع میده )
  • امکان تعریف کردن سرعت مجاز ( اگه سرعت ماشین بیشتر بشه به شما پیامک هشدار ارسال میشه )
  • قابلیت نصب دوربین مخفی داخل ماشین و مشاهده و ضبط کردن مخفیانه تصویر و فیلم زنده داخل اتاق ماشین با گوشی موبایل
  • قابلیت نصب میکروفون مخفی برای شنیدن و ضبط کردن مخفیانه صدای داخل اتاق ماشین با گوشی موبایل
  • دارای آنتی دهی بسیار قوی
  • قابلیت اتصال دزدگیر های قدیمی به این ردیاب ها وجود دارد
  • دارای باطری داخلی قوی با امکان نگهداری شارژ بمدت طولانی
  • امکان اتصال سنسور دما برای خودروهای یخچال دار مثل نیسان های یخچالی یا کامیون های یخچال دار
  • امکان اتصال سنسور لرزشی
  • امکان نصب سنسور شتاب
  • امکان برقراری تماس تلفنی دو طرفه ( این قابلیت در برخی مدل ها وجود دارد )
  • قابلیت نصب روی هر نوع وسیله نقلیه سبک و سنگین، قدیمی و جدید ( حتی امکان نصب روی موتور سیکلت و پراید و پیکان هم وجود داره )
  • در برخی از مدل ها امکان استفاده بصورت سیار و بدون نیاز به سیم کشی وجود دارد که بیشتر با نام GPS شخصی یا GPS سیار شناخته میشه
  • پشتیبانی از سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل و…
  • امکان تعریف کردن ۵ شماره در تنظیمات دستگاه به عنوان مدیر دستگاه
  • و کلی امکانات و قابلیت های دیگه

معرفی ۳ مدل از پر فروش ترین مدل های ردیاب خودرو در ایران

تنوع بسیار زیادی از انواع مدل های ردیاب و برند ها در بازار ایران وجود دارد، شرکت های داخلی و خارجی توانسته اند انواع مدل های ارزان قیمت تا پیشرفته را تولید و به بازار عرضه بکنند. ما در این مقاله میخواهیم ۳ مورد از پر فروش ترین و بهترین مدل های ردیاب ماشین رو به شما معرفی کنیم.

۱-ردیاب ماهواره ای خودرو برند زدکا مدل X103 ریموت دار

ردیاب زدکا مدل X104 و X103 از پیشرفته ترین و حرفه ای ترین ردیاب های خودرو در جهان است، این ردیاب از طریق سیم کشی کردن به خودرو وصل میشود و برق خودش رو از طریق باطری ماشین تامین میکنه، البته یک باطری داخلی داره که در صورت جدا شدن باطری خودرو میتونه تا چندین روز کار کنه. این ردیاب از سنسور های متعدد پشتیبانی میکنه و از این طریق امکانات و قابلیت های بیشتری به این دستگاه اضافه کرد.

این ردیاب به همراه یک عدد ریموت کنترل عرضه شده است و امکان اتصال آن به دزدگیر های قدیمی وجود دارد، بدنه این دستگاه فلزی بوده و کیفیت ساخت فوق العاده بالایی داره و بی شک جزء بادوام ترین دستگاه های ردیاب خودرو به حساب میاد.

 

۲-ردیاب آهنربایی ( مگنتی سیار ) خودرو برند زدکا مدل X504

همان طور که از نام این دستگاه مشخصی هست، این ردیاب سیار هست و از طریق باطری داخلی و شارژر مخصوص میشه اون رو شارژ کرد و بصورت بی سیم از اون استفاده کرد، ردیاب زدکا مدل X504 به یک آهنربای داخلی بسیار قوی مجهز است و دیگه برای نصب این دستگاه نیازی به سیم کشی و… نداره و میشه به آسونی اون رو به قسمت های فلزی خودرو وصلش کرد.

ردیاب X504 زدکا، باطری بسیار قدرتمندی داره و از ۱ تا ۳ ماه میتونه شارژ دهی داشته باشه، مدت زمان نگهداری شارژ به میزان کارکرد دستگاه بستگی داره، اگه ۲۴ ساعته ردیابی بکنید بعد یک ماه شارژ دستگاه تموم خواهد شد، ولی اگه متوسط روزانه چند ساعت عملیات ردیابی رو انجام بدین دستگاه میتونه تا ۳ ماه براتون شارژ نگه داره و کار بکنه.

 

۳-ردیاب ماهواره ای ریموت دار خودرو مارک زدکا مدل X107

این ردیاب هم جزء جدیدترین و بهترین مدل های ردیاب خودرو هست که امکانات و قابلیت های خوبی داره، این دستگاه کیفیت ساخت بالایی داره و مقاومت بسیار بالایی در مقابل طوبت و شرایط آب و هوایی بارانی داره، این ردیاب ثابت هست و امکان اتصال سنسور های مختلف به اون وجود داره، به همراه دستگاه ریموت کنترل و رله قطع کن ارائه شده است.

 

خرید آنلاین بهترین مدل های GPS خودرو به همراه گارانتی و پشتیبانی

وب سایت جی پی اس کار ( gpskar.com ) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین سایت های فروش و ارائه انواع مدل های ردیاب در سراسر ایران است که دستگاه های کاملا اورجینال از برند های معتبر داخلی و خارجی را ارائه میکند، تمامی دستگاه های ارائه شده در این وب سایت از گارانتی معتبری برخوردار هستند و در سراسر ایران نصاب فعال دارند، شما کافیه ردیاب رو خریداری بکنید بقیه کارها با ما!

 

وب سایت ما:

https://gpskar.com

 

شماره های تماس :

۰۲۱۸۶۰۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۷۵۰۹۳۲

۰۹۱۲۰۱۳۲۸۸۳

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص انواع مدل های ردیاب خودرو و خرید ردیاب می توانید با ما تماس بگیرید.